Pages

Ads 468x60px

04 Januari 2010

Hobi BAru..Anda boleh Cuba..


Entry kali ini aku ingin berkongsi dengan pengunjung-pengunjung semua tentang hobi, yang aku fikir ia amat sesuai untuk kita lakukan ketika masa lapang, Ini bukan apa, baru-baru nie semua housmate aku agak berminat untuk memeiliki permaianan kereta control dan helicopter. Akhirnya dengan bermodalkan hanya RM100, housmate aku boleh memiliki Kereta control dan helicopter control yang mereka idam2kan selama nie.
Housemate saya

So aku nak sarankan kepada semua pengunjung untuk menceburi hobi baru nie, tak perlu laburkan ratusan ringgit, hanya memerlukan lebih kurang RM100 sahaja anda boleh memiliki kereta control dan helicopter tersebut. Tiada jaminan lain yang aku boleh janjikan, melainkan kepuasan apabila melihat kereta anda meluncur laju, dan helicopter anda terbang bak burung yang terbang di awangan.

So sesiapa yang berminat, boleh la mencuba hobi baru nie..Sekurang-kurangnya bila kita penat belajar menelaah buku, apabila melihat helicopter terbang, sedikit sebanyak tekanan tue dapat dikurangkan (release tension), dan seterusnya dapat menghilangkan tekanan tue, kalau tak caya, boleh la try..Selain itu jugak anda suma boleh mengisi masa lapang yang ada, tak la boring sanagt bila hujung minggukan,aku disini nak kongsi beberapa gambar yang sempat aku rakamkan, untuk tatapan pengunjung semua ok..Sekian..


2 comments:

chanz berkata...

Oh..macam best.

baca dan senyum berkata...

cuba main rc drift pula, den main drift tapi starting mahal sikit lah. rm200 ke atas nak beli kereta spec drift

TRAFFIC HARI INI

Iklan