Pages

Ads 468x60px

25 Januari 2010

Gaduh..gaduh.!!!! salah Siapa??

Dalam entry kali nie..saya tak berhajat untuk mengarang terlalu panjang..hanya sekadar ingin berkongsi pengalaman dengan sahabat semua..Pada hari sabtu yang lepas bertarikh 23hb 01 2010..aku bersama sahabat team futsal Aviera, dijemput untuk mengadakan perlawanan futsal dengan satu team futsal yang agak hebat gak la kat UDM nie..tapi tak pa, walaupun kami akan berlawan dengan sebuah team yang hebat nie..kami pun melakukan persiapan seperti biasla..aku bersama dengan sahabat yang lain,merangka strategi yang yang hebat untuk menempuh perlawanan pada petang tersebut..Pada waktu yang dijanjikan, tepat pukul 6 petang, bertempat di Sport Planet Gong BAdak, kami mulakan perlawanan, walaupun kami menerima tentangan yang amat sengit, kami tetap cool menguasai perlawananan..minit berganti minit..Aku seperti biasala, memberi peranan sebagai penyerang pasukan..telah membuat satu jaringan..pelawanan diteruskan seperti biasa, tapi aku tak sangka, dalam tempoh perlawanan itu berlangsung, ada seorang pemain daripada pasukan lawan, agak tidak berpuas hati, dengan cara permainan yang aku tunjukkan, tak taula..setahu aku dah tonjolkan cara permainan yang betul,
tapi nak jadikan cerita..permain lawan tersebut, tidak berpuas hati..dan hampir2 dia nak hinggapkan tangan nya kat muka aku..tapi kwan2 nya dapat menarik budak tersebut keluar padang..Ish2 alangkah kecewa jugak la aku..walaupun dia bersikap macam tue..aku masih bersiikap profesional..untuk tidak menegangkan lagi keadaan...aku perlahan kan corak permainan, dan terus bersikap profesional..bila bermain futsal..Gitula..walaupun hati nie amat kecewa la jugak..walaupun aku kenal budak tue..dia gamak untuk memukul aku sendiri..sedangkan dia tahu..aku nie kawan baik dia..disebabkan berbeza fahaman dalam permainan futsal..dia sanggup ketepikan aku sebagai kawan dia..So aku harapkan kepada sahabat blogger semua..kita sentiasa kene beringat k..Jangan la gaduh2 nak main punya pasal k.. kita hendaklah sentiasa bersikap profesional...kalau nak gadoh..beli bola sendiri..main sorang2..k...Kita main bola..bukan nak gadoh..sampai bila..bola sepak kita nak maju..bila main..keje nak gadoh ja..bak kat orang terengganu..."Pah ceqoh dok maju"..So kesimpulannya..Majulah sukan Untuk UDM"

0 comments:

TRAFFIC HARI INI

Iklan