Pages

Ads 468x60px

04 November 2009

TaBik Syaitan_NAuzubiilah !!!!

Salam Semua..
Dalam entry kali ini, saya ingin mendedahkan satu budaya yang selalu kita amalkan, namun kita tidak sedar bahawa semua perbuatan kita selama ini adalah boleh membawa syirik kepada Allah S.W.T..Anda masih ingat lagi istilah "JANJI ROCK"..Seingat saya istilah nie kerap digunakan satu ketika dahulu. Tapi disini saya bukan ingin membincangkan tentang istilah ini, tapi trademark yang selalu diguna pakai..iaitu simbol-simbol tangan..Saya rasa anda pasti boleh membayangkannya..Disini kita lihat, dalam tak sedar simbol-simbol ini mambawa maksud yang tersendiri, dalam penganut agama yang menjadi kan KITAB BIBLE sebagai pengangan mereka. kita kena ingat bahawa kejahilan dalam mengetahui hukum hakam agama akan memberi kesan langsung dan secara tidak langsung terhadap iman sesorang itu.

Kita boleh lihat simbol-simbol yang selalu diamal oleh kita semua..Ingat!! Jangan tiru aksi sebegini..






Tuhan bertanduk ilmu sihir. Pan atau Cernunnos. Perhatikan ibu jari di bawah jari-jari itu dan diberi oleh tangan kanan.



Tanda Hand The bertanduk pengiktirafan antara mereka yang dalam Occult. Bila menunjukkan seseorang ia dimaksudkan untuk menempatkan satu sumpahan. Perhatikan ibu jari mengenai jari-jari itu dan diberi oleh tangan kiri.


Turut digunapakai peluncur dan pasukan-pasukan bola sepak. Ini merupakan tanda yang furor wajar menggunakan untuk menandakan "Cangkuk Um" tanduk-tanduk





Anton LaVey, pemimpin dan pengasas theChurch Satan.
Di Atas: Anton LaVey, pengasas Church Satan dan pengarang kitab Bible ofThe Satanic, mempamerkan "Tangan Bertanduk" (juga memanggil "tabik syaitan" dan Il Cornuto) dengan tangan kirinya, pada kulit belakang bagi The Satanic kitab Bible.



Satu upacara amal syaitan
(Pembuatan Satanists "Tabik syaitan" untuk sebuah altar mempamerkan Goat Mendes atau Baphomet, untuk memaklumi kesetiaan mereka kepada Satan, semasa satu ritual Satanic.)


Melayu Juga Sama..!! Beragama ISlam Pulak tue...

Kesiannn... tengok mereka-mereka ni semua...
ENTAH APA BENDA LAH PERJUANGAN ANAK-ANAK MELAYU-ISLAM ZAMAN SEKARANG NI....
Dulu-dulu berjuangan menentang penjajah.. kemudian berjuang mendapatkan kemerdekaan. . kemudian berjuang utk mengekalkan kemerdekaan. . kemudian berjuang membangunkan negara.. SEKARANG NI.. ENTAH APA BENDA YANG SEDANG DIPERJUANGKAN. ..??????

Artis-artis macam inikah kita nak buat sebagai ROLE MODEL???

Sma-sama kita berubah..Bak kata pepatah NABIL raja Lawak..Lu Ada mata,Lu lihat, Lu ada mulut lu cakap, Lu ada OTAK lu pikir la sendiri...

0 comments:

TRAFFIC HARI INI

Iklan